JANGAN SEKARANG

Obat sudah diminum..balsem sudah dibalurkan..baju panjang sudah dikenakan..selimut sudah dirapatkan..

Batuk pertama..batuk kedua..bersin pertama..

Aku tau dia akan datang..tapi tolong jangan..jangan sekarang Tuhan.. Saya selalu punya koneksi kuat dengannya,saya tahu dia akan datang..sebentar lagi..tapi tolong saya Tuhan..saya mau saya salah untuk sekali ini..semoga dia tidak datang.. Tolong jangan sekarang Tuhan.. Setiap kali dia datang pasti akan bertahan paling tidak tiga hari.. jadi saya mohon jangan sekarang.. ad hal penting harus saya lakukan besok. Tapi bagaimana bisa saya lakukan kalau dia datang..

Tolong saya Tuhan..jangan sekarang..

Segala obat sudah disiapkan..alat bantu pernafasan sudah disiapkan..nomor telefon teman kos sudah siap untuk ditekan dan dapat langsung berfungsi sbgai panggilan darurat..

Semua sudah disiapkan..tapi tolong jangan biarkan dia datang Tuhan..jangan sekarang..

Batuk ketiga..keempat..lima..

Sesak..

Leave a Reply

